lørdag den 26. maj 2012

Renæssance!

Jeg er forelsket i elefantfødder (skammel) og bambusstole. I mine 70´er Bo Bedre faldt jeg over en del artikler og reklamer hvor mine elskede møbler pynter så fint! Jeg kan også huske møblerne fra min egen barndom - er man gammel når ting fra ens barndom er moderne igen? Tja..

OG i Bolig Liv Maj 2012 faldt jeg over en boligrapportage hvor elefantfoden også prydede et hjem anno 2012.

Bambus bambus & bambus, alt med måde - men jeg er vild med det!

Her meget praktisk i haven anno 1977

Og her anno 2012, et styks elefantfod. Lillepigen er vild med den, har åbenbart utallige anvendelsesmuligheder.



2 kommentarer:

  1. jeg er en gammel dame og jeg kan huske de der elefantfødder :)

    SvarSlet
  2. Uhh, den alder.. Jeg er vist også ved at være lidt gammel (kun lidt)

    SvarSlet