fredag den 8. juni 2012

Pinkish

Jeg har fået pink på hjernen. Hjemme hos os har de blå & turkise nuancer overtaget verdensherredømmet - men nu sniger den "pale pink" sig ind på de blå nuancer. Jeg er simpelthen hooked.. Jeg er der derfor i fulde swing med at male det meste på min vej i flere pink/pale pink nuancer. Skal selvfølgelig nok smide billeder på bloggen snarest af mine projekter!

Jeg forsøger at holde pastellerne på et forholdsvist lavt niveau, de må ikke tage overhånd. Det kan altså blive alt for meget.!

Her får I lidt farveinspiration

Elsker også den gule kontrast overfor pinkish..

Måtte gerne pryde min have..

Den skønneste limonade og farven er så fin!
Smagen af sød sommer bobler på tungen..

Jamen jamen, det er simpelthen sådan en yndig kage! Indbyder til at blive bagt og spist NU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar