mandag den 2. juli 2012

KÆMPE sættekasse

Jeg har gennem mange år plaget min bedre halvdel om en reol. Først skulle den fylde det meste af stuen, men som årene gik nedjusterede jeg størrelsen. Det var egentlig også det bedste. Jeg er meget tilfreds med resultatet. Manden syntes det var lidt en udfordring eftersom pladerne ikke er 100 % lige, så det var lidt en puslespil der skulle gå op - men lige blev det! Jeg manglede virkelig også et sted til opbevaring af pynt. Manden er meget glad for pynt.. Humm..







5 kommentarer:

  1. Den er godt nok flot! Jeg får helt lyst til også at lave en : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også meget glad for den :o)

      Slet
  2. Uha den er lækker - virkelig lækker. Elsker det rå træ :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - har mange planer med det træ! Må lige overtale manden først.. tsk tks..

      Slet
  3. Wow den er virkelig flot!
    Super cool med det rå look. Sådan én kunne jeg også ønske mig i stuen..
    God weekend

    SvarSlet