lørdag den 4. august 2012

Legetæppe & nyt projekt

Her på gården har vi gang i en hel del projekter. Vi arbejder udendørs disse dage, så de "sjove" indendørs projekter kommer i 2. række. Hyggeprojekter som klippe 100 m tjørnehæk er på programmet disse dage (til stor glæde for manden) Han hygger sig utrolig meget med den hæk..

Jeg har været lidt doven og bestilt et legetæppe til lillemandens kravlegård. Som jeg tidligere har nævnt, er svigermor en ørn til det der syning. Wupti, hun syr lige dette smukke tæppe. Hun var ikke meget for at sy det på maskinen. Normalt syr hun alle hendes patchwork tæpper i hånden (pyha).



OG jeg har gang i et spændende nyt tæppe med 3-kanter. Syr efter en, for mig, helt ny teknik. Er meget spændt. Dette vil I se meget mere til i den nærmeste fremtid.


6 kommentarer:

  1. Hvor er hun god sin svigermor, så smukke tæpper, hvor er du heldig :-) åh kender godt det der ude arbejde, det er bare noget som gør mænd glade. Det ser simpelthen så spændende ud med dit nye trekantstæppe, hold da op hvor jeg glæder mig til at se mere, ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Sikke en svigermor!! Hvor er du og knægten heldige - det er virkelig skønt!!Og sy patchwork i hånden... er du vimmer...
    Glæder mig til at se dit trekantsprojekt...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tik tak :0) Hun er sindssyg hvad angår patchwork..

      Slet
  3. Sikke nogle fine tæpper!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget glad for min skønne svigermor :0)

      Slet