mandag den 10. december 2012

Juleglimt 2012

Julehyggen breder sig. Vi har allerede bagt 3 forskellige sprøde julesmåkager (og spist alle 3 forskellige slags småkager igen) Jeg elsker altså julen.. Jeg må betale ved kasse 1 efter nytår!

Her får I lidt glimt fra mine juleforberedelser.. Uf, det er altså hyggeligt!


Bondehusvinduer, sne og tape. Det er altså et julehit..

Disse stjerner laver min svigermor i rå mængder. Hun er altså vild..



PERLER, jeg elsker perlebelagt julepynt. Sikke et arbejde!
Jeg samler og samler gennem sommerens loppemarkeder..

2 kommentarer:

  1. Åh hvor ser det hyggeligt ud og dejligt med alle dine washi stjerne! Sej svigermor, kan man låne hende for en stund ;-) hjemmebag er uimodståeligt dejligt, så ja det ryger jo hurtigt :-) tak for dejlig billeder af jeres julehverdag og hav en dejlig uge

    SvarSlet
  2. Ser rigtig fint og julet ud :o) Elsker også julen, og sneen har da bestemt hjulpet på stemningen :o)

    SvarSlet