lørdag den 19. maj 2012

70´er børn

På mit seneste loppemarked faldt jeg over Bo Bedre Magasiner fra 70´erne. Jeg er i drømmeland! Egentlig elsker jeg også 60´er stilen, men hælder mere og mere til 70-80´erne (dog ikke de brune fliser med grønne blomster og gulvtæpper som skal rives) Alt med måde..

Jeg vil i de næste par indlæg inspirere dig og sætte din hjerne til at tænke 1977´er tema!

Temaerne gul, blå, grøn & rød

Det er de fedeste ideer, som du sagtens kan overføre til 2012! Go go..

GUL

Er vild med sengetøjet, det lille "spilleæble" har jeg faktisk selv. Og sikke et hyggeligt tapet på den lille skuffe-ting! Og klassikeren siv-rullegardin!

BLÅ
Vild med rullegardiner som skaber små hyggekroge (og afskærmning for rod)
Tjek lige puden, har man set det betræk før? Det tror jeg vist nok vi har..

Følg med i mine næste indlæg og se de lækre grønne og røde værelser!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar