tirsdag den 8. maj 2012

Loppefund

I weekenden blev loppesæsonen skudt igang. Min svigerinde og jeg kørte på rov tidlig lørdag morgen til en lille by ved Grenå. Erfarede at man altså skal komme 30 min før og hapse de gode sager. Måtte vinke farvel til magurit havemøbler og Wegner sofa.. Damn! Jeg skal glæde mig over alle de gode sager jeg alligevel fik med hjem, ikke græde over spildt mælk..

Jeg fik hamstret den fedeste retro tvilingeklapvogn fra Brio, teak sofabord, børnetøj, dukkehusmøbler, stof, solseng i retrostof, fin lille dukkevogn og en masse kreamikkrukker til haven.

Har kun lige fået taget billeder af tøjet og lidt legesager. Resterende følger.

Følg spændt med hele sommeren, jeg misser ikke et loppemarked på djursland! Der er SÅ meget billig guld i udkantsdanmark..

Ps. sover stadig ikke helt så godt om natten. Derfor sælges et styks baby billigt kl 3.00 i nat.. Grrr..


Faldt over denne "guldåre" i en kasse, rigtig fint og i prima stand! Tror desværre ikke at lilledrengen kan passe det.. Øv!



Fin lille dukkevogn til lillepigen (hun elsker den allerede) og mange møbler til det dukkehus faderen ikke ved han skal bygge SNART..




1 kommentar:

  1. Waaauuuuuw... Hvornår skal vi afsted igen!!!! (Du kan sælge retro-tøjet til mig og min kommende webshop...) Mange klem

    SvarSlet