søndag den 12. august 2012

Wartaleen´s sidste rejse

I morgen er dagen jeg har undgået meget længe. Min elskede hest gennem mange år må forlade denne jord og skal videre på rejsen.

Hun har en gammel skade i benet og det går meget ned af bakke i disse måneder.

Det er en hård beslutning sådan at agere Gud, men det er mit ansvar som hesteejer!

Warta er kærlig og dragende smuk og jeg vil altid mindes hende med varme i hjerte og sjæl.

Jeg skal selv stå med hende i morgen når dyrlægen sender hende videre. Hun får en værdig afslutning på hendes 17 årige liv. Hun skal sove stille og roligt ind på marken og mine heste får lov til at sige et sidste farvel til hende. Om mange år, skal de gense hende på de evige græsmarker.

Lillepigen beskriver det så fint - "Warta flyver op i himlen, op til oldefar og skyerne"

Min elskede Warta, tak for denne gang!


2 kommentarer:

  1. Hold da op, det blir en hård dag! Så må I holde hinanden lidt tættere i morgen, og håber I får en god afslutning, trods alt.

    SvarSlet
  2. Uha, som det giver minder om da jeg måtte tage samme beslutning for min gamle hest. Det er en hård dag at skulle igennem.

    SvarSlet