fredag den 9. november 2012

Kuk kuk

.. Jeg lever stadig. Er bare i fuld sving med arbejde, madlavning, babyhop og natteroderi! Tja, sådan er det vel at starte op efter 13 måneders barsel. Familielivet skal lige ind i rytmen. Det har været lidt hårdt da lilledrengen nu er "ørebarn" og har fået dræn. Men men, det går bedre om natten - vi er efterhånden oppe på ca. 1 uge hvor han har sovet igennem om natten - altså i hans 11 måneders gamle liv. Så NU skal han snart sove mere.. ZZzzZ..

Der er ikke så meget plads til krea i hverdagene, når mørket falder på, falder jeg hen. Er træt! Men nu hvor julemåneden nærmer sig, giver det mig mere energi. Jeg er allerede igang med forberedelserne. Jeg kommer med mine bedste fifs til hvor du kan købe billige øko-mandler samt lækre billige polynesiske vaniljestænger. Følg derfor spændt med, når jeg ryster juleposen i november & december.

Hvad er der så sket siden sidst:

Faderen har haft fødselsdag. Her hører en rigtig kagemand sig til..

Dejlig og nyttig hjælp i køkkenet

Halloween i djurssommerland..

Uhygge hygge..

Farlig farlig pige.. Grrubuhh

Her hygges ofte med perler og voks..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar